Mijn naam is Helena Talstra, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. In mijn vrije tijd hou ik van reizen, zingen, wandelen, skiën, theaterbezoek en veel andere leuke dingen doen met gezin en vrienden.

Je kunt mij inhuren als ZZP'er voor klussen die blijven liggen of voor tijdelijke ondersteuning. Ook kan ik jouw administratie verzorgen. Ik heb jarenlange ervaring als Office Manager/Secretaresse. Kijk hier wat ik voor je kan doen. Ik werk in de regio Leeuwarden/Heerenveen. Ik kan naar je toe komen als dit binnen 25 km bereikbaar is met de auto. Maar veel dingen kan ik ook vanuit huis regelen. 


Als je met mij gaat samenwerken, hoef je nergens over in te zitten. Ik denk mee en vooruit.
En meestal heb ik het al geregeld als jij eraan denkt. Kijk hier voor mijn tarief.

Voor mijn werkervaring kijk je op mijn Linked-in profiel. Of vraag mijn CV bij me op, dan stuur ik deze toe. Referenties zijn op aanvraag beschikbaar.